چرا سئو مهم است؟
نوشته شده توسط : عباسی


چرا seo اساسی میباشد؟
در اینجا غرض این وجود ندارد که به قضیه seo چه چیزی است بپردازیم، در برگه ای دیگر تماما به معرفی  سئو سایت  تارنما اشاره گردیده است و می‌توانید با تلاوت آن مقاله با مضمون‌ seo بیشتر آشنا گردید ولی به صورت خلاصه بایستی بدانید که مقصود از seo seo وبسایت برای دریافت کردن درجه های فراتر در موتور کاوش گوگل میباشد.

نوشته‌ی‌علمی دارای ارتباط: seo چه میباشد؟

درین ورقه غرض فراگیری بهینه سازی تارنما میباشد و قصد دارم تا بعداز اینکه شما این نوشته‌ی علمی را خواندید بتوانید وب سایت خویش را به تنهایی seo نمائید.

البته چرا seo وبسایت از اهمیت متعددی شامل است؟
در وبسایت تاپ شو نوشته‌ی علمی ای وجود داراست که به معیار استعمال یوزرها از گوگل و تعداد یوزرها گوگل در کشور‌ایران و دنیا اشاره گردیده‌است که در ذیل پیوند آن نیز برای شما گذارده می‌گردد تا در شکل گرایش آن را مطالعه نمایید و با این پدیده کلان بیشتر آشنا گردید، به جرئت میتوان اذعان کرد که شاید کمتر نوشته‌علمی ای را در اینترنت فارسی بیابید که تا این حد درین آمار ریز گردیده باشد و به طور بی نقص به‌این آمار و ارقام اشاره کرده‌باشد.

نوشته‌ی‌علمی دارای ارتباط: آمار به کار گیری از گوگل

در پایین به بعضا از آمارهای گوگل در کشور‌ایران و عالم اشاره میشه:

طبق آمار در دنیا بیشتراز ۲ تریلیون کاوش در زمان یک‌سال در گوگل واقعه می افتد و این یک آمار عجیب میباشد، در طول یک ماه این عدد مساوی ۱۸۰ میلیارد کاوش میباشد و روزمره شش میلیارد کاوش در گوگل چهره می دهد، در بنا شده در هر ثانیه ۶۹۰۰۰ توشه سرچ واقعه می افتد، زمانی هم اندازه آن را در ساعت ارزیابی می‌کنیم به عدد ۲۴۸ میلیون سرچ در ساعت میرسیم.

البته این واحد سنجش جستجوها در جمهوری اسلامی ایران چه گونه میباشد؟
زمانی آمارهای گوگل در کشور‌ایران رو آنالیز کردیم متوجه شدیم که یوزرها اهل ایران در هر ثانیه ۱۶۰۰ توشه از گوگل به کار گیری میکنند، در حین یک ساعت این عدد به حدود ۶ میلیون کاوش می‌رسد و در زمان یک روز ۱۳۸ میلیون سرچ فیس می‌دهد، ترازو سرچ یوزرها اهل ایران در حین یک ماه از مرز ۴ میلیارد میگذرد و در حین سال با عدد عجیب ۵۰ میلیارد توشه مواجه میشویم.

 





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: